Дистанційне навчання


Екранізація біографій письменників та творів української літератури

КАТАЛОГ УКЛАДЕНО В ХРОНОЛОГІЧНОМУ ПОРЯДКУ






Літописець Нестор

"Слово про похід Ігорів" (коментарі до тексту та історії)

Іван Котляревський. Біографія








"Гімн" (читає Василь Буколик)
"Чого являєшся мені у сні?" (романс (Костянтин Данкевич - Іван Франко) супровід ф-но - Р.Ельвова Грамплатівка 8681 (запис 1939 року) З коллекції Віталія Донцова)
"Чого являєшся мені у сні?" (В. Козловський "Знаєш")

Михайло Коцюбинський - боротьба та смиренність сонцепоклонника
" Intermezzo" (аудіокнига)
" Intermezzo" (буктрейлер)
"Тіні забутих предків" (1964, худ. фільм)


Ольга Кобилянська (біографія, проект "Невідоме про відомих")
Д/ф "Бути сама собі ціллю. Ольга Кобилянська"
"Земля" (аудіокнига)

Леся Українка (біографія, проект "Великі українці")
"Лісова пісня" (худ. фільм,1961)

"Лісова пісня" (Вистава Національного академічного драматичного театру ім. І. Франка за драмою-феєрією Лесі Українки)
"CONTRA SPEM SPERO" (виконує Дмитро Черченко)
"CONTRA SPEM SPERO"

Микола Вороний "Блакитна Панна"

Олександр Олесь (коротка біографія)
"Чари ночі" (романс)
"О слово рідне! Орле скутий!"

Павло Тичина (огляд життя та творчості)
"О панно Інно..."
"Ви знаєте, як липа шелестить..."
"Пам'яті тридцяти";      Історична довідка. Бій під Крутами

Максим Рильський (документальний фільм, 10 хв.)
"Молюсь і вірю"

Микола Зеров (фільм із циклу "Розстріляне відродження")

Микола Хвильовий (фільм із циклу "Розстріляне відродження")
"Я (Романтика)" (фільм)

Юрій Яновський (біографія та творчість)
"Дитинство" (новела з роману в новелах "Вершники"; аудіокнига)
"Вершники" (фільм)

СЕМІНАР - ПРАКТИКУМ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ - СЛОВЕСНИКІВ ПРО ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

 24 березня 2021 року вчителем - методистом Труба Наталією Василівною було організовано та проведено семінар - практикум для вчителів - словесників "Використання освітніх платформ та онлайн - сервісів для організації освітнього процесу"




       ТЕСТОВІ ЗАПИТАННЯ З УКАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 10 КЛАСУ

             Перші чотири запитання на знання біографії автора та основ теорії літератури. Решта допоможуть з’ясувати, наскільки уважний ви читач. За результатами тесту ви зможете визначити, що для вас є більш важливим: слідкувати за подіями твору чи акцентувати увагу на так званих дрібничках, з яких складається сюжет.

Карпенко-Карий «Мартин Боруля»

1.                     Справжнє прізвище І. Карпенка-Карого –

І.К. Тобілевич

П.Рудченко

М.Хвильовий

І.Багряний

2.                     До якого роду літератури належить твір І.Карпенка-Карого «Мартин Боруля»?

епос

лірика

драма

3.                     За жанром твір І.Карпенка-Карого «Мартин Боруля» -

трагікомедія

комедія

драма

водевіль

4.                     Чи можна стверджувати, що твір Карпенка-Карого автобіографічний?

так

ні

5.                     Де відбуваються події І дії твору?

в суді

на подвір’ї Гуляницького

в місті

в хаті Мартина Борулі

6.                     З ким у Мартина Борулі виник конфлікт через те, що його назвали «бидлом», а сина – «телям»?

з Гуляницьким

з Націєвським

з Трандалєвим

з Красовським

7.   Якої професії не було в послужному списку Трандалєва?

фотографа

писаря в питейній конторі

обер-об’їждчика

чиновника земського суду

повіреного

8.   Кому належать слова: «Чи виграв, чи програв, а грошики дай»?

Гуляницькому

Націєвському

Красовському

Трандалєву

9.   На якому інструменті грав Націєвський?

на гітарі

на скрипці

на арфі

на сопілці

10.                    Кому належать слова: «Вдень наробишся, а ввечері разом з соловейком щебечемо по садках»?

Гервасію Гуляницькому

Миколі Гуляницькому

Марисі

Мартину Борулі

11.                     Скільки часу справа Мартина Борулі знаходилася в сенаті?

третій рік

шостий місяць

другий тиждень

кілька днів

12.                    «Поки був чоловіком, не вередував, а паном зробили – чорт тепер на нього потрапе», - сказано про Мартина Борулю

Омельком

Степаном

Палажкою

Миколою

13.                    Що, крім коней, в Омелька вкрали в місті?

чоботи й кобеняк

плахту й черес

кунтуш і ліврею

намітку й очкур

14.                     Яку дворянську роботу Мартин придумав для Марисі?

прясти

вишивати

прати

куховарити

15.                     Кому належать слова: «Краще жить на світі щасливим мужиком, ніж нещасним паном, це всяк знає.»?

Мартину

Марисі

Гервасію

Омельку

16.                    Боруля наздоганяє Націєвського, щоб

відлупцювати його

перепросити за дочку

вияснити причину втечі

змусити одружитися

передати гроші для Степана

17.                    Після підслуханого діалогу між батьками Марисі про кумів Націєвcький

дорікає Марисі за обман

висловлює власне побажання

просить збільшити придане

тікає із власних заручин

розпитує в Омелька про наречену

18Встановити відповідність

 

Мартин

Гервасій

Націєвський

Трандалєв

передати гроші для Степана

 

 

 

 

тікає із власних заручин

 

 

 

 

просить благословити дітей до шлюбу

 

 

 

 

спалює папери про дворянство

 

 

 

 

працює повіреним в обох ворогуючих сторін

 

 

 

 

18.                    Чому Борулю «сопричислили» до роду дворян, але не утвердили?

через помилку у прізвищі

через конфлікт із Красовським

через те, що обдурив Трандалєв

Через відмову Марисі вийти заміж за Націєвського

      ВІДПОВІДІ МОЖНА НАДІСЛАТИ ВЧИТЕЛЮ У ВАЙБЕР НА ОСОБИСТУ СТОРІНКУ, ДЯКУЮ.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Семантичне калькування

 Семантичне калькування — це поява у слова невластивого значення, запозиченого в іншій мові. Наведені нижче семантичні кальки трапляються в ...